Gyvybingasis koralas: 10 dalykų apie 2019 metų „Pantone“ spalvą

Nuo 2000-ųjų „Pantone“ institutas atsakingai nustato ateinančių metų spalvų tendencijas. 2019-ieji oficialiai yra gyvybingojo koralo spalvos (angl. „Living Coral“) metai.

Tačiau pasigilinkime labiau, kokia yra ši spalva, kaip dėvėti ir derinti ryškios koralų spalvos drabužius ir kaip ji gali įkvėpti, kad džiaugsmingai nugyventume 2019 metus.

Kokia yra 2019 metų spalva?

Pastarąjį dvidešimtmetį kalbant apie metų spalvą omenyje reikėtų turėti spalvinį toną, kurį parinko „Pantone“ institutas – grafikos įmonė, kurios pagrindinis verslas yra kataloguoti spalvas.

Idėja kiekvienais metais paskelbti rekomenduojamą mados, meno ir dizaino spalvą yra tikrai puiki.

Kiekvienų metų gruodį visi – profesionalai ir mėgėjai entuziastai – nekantriai laukia, kokią spalvą ateinančių metų simboliu išrinks „Pantone“ instituto ekspertų komanda.

2019 m. pasirinktas rožinis koralų atspalvis, oranžinis persikas, kurio fone spindi auksas. Arba kitaip – „Living Coral Pantone 16–1546“ (numeriai rodo ryškumą, atspalvį ir spalvą). 

Kokios PANTONE spalvos buvo pastaraisiais metais?

Rose Quartz 13–1520

2016 m. „Pantone“ institutas išskirtinai parinko dvi spalvas: „Rose Quartz 13–1520“ ir „Serenity 15–3919“.

Serenity 15–3919

2017 m. – „Greenery 15–0343“.

2018-uosius simbolizavo „Ultraviolet 18–3838“.

Kaip PANTONE parenka metų spalvą?

Apie 9 mėnesius, nuo pavasario iki rudens, 20 -ies mados, meno ir dizaino pasaulio profesionalų komanda, galinti ne tik numatyti grafines tendencijas, bet ir skaityti tarp eilučių, perimti visuomenės nuotaikas ir žmonių poreikius, lankosi madų mugėse ir šou renginiuose, analizuoja socialinės žiniasklaidos tendencijas ir pokalbio temas internete, ieškodami pasikartojančių modelių ir pavyzdinių situacijų.

Koks yra PANTONE tikslas?

Akivaizdu: „Pantone“ atlieka šį tyrimą, kad įmonė būtų pastebėta ir apie ją kalbėtų. Tačiau žvelgiant giliau matyti, kad jos chromatinis pasakojimas yra iš tikrųjų puikus sumanymas!

„Pantone“ tikslas – fotografuoti realybę ir papasakoti ją spalvomis.

„Pantone“ suteikia pagrindinį vaidmenį spalvoms, perteikiančioms prasmingus pranešimus, kurių nereikia paaiškinti: geltona kalba apie optimizmą, raudona – aistrą, mėlyna – ramybę.

Orientuojantis į kitų metų spalvą ir elgesį, reikia pamąstyti apie tai, kas buvo patirta šiemet.

Metų spalva gimsta iš realybės analizės: tai yra momentinė dabarties išgyvenimo akimirkų  nuotrauka.

„Pantone“ plėtoja spalvų psichologijos reikšmę: apibendrindami visus svarbiausius metų faktus, bando suprasti, kaip jie veikė žmonių gyvenimą, jų patirtį ir lūkesčius.

Visa tai paverčiama spalva – „Pantone“ metų atspalviu, kuris siekia kompensuoti įtampą pasaulyje ir perteikti teigiamą žinią ateinantiems mėnesiams.

Gyvybingoji koralinė: ką simbolizuoja oranžinė spalva?

Visos spalvos perteikia emocijas: pagalvokite apie efektą, kai patenkate į visiškai raudoną kambarį, arba prisiminkite, kaip jaučiatės, kai matote juodai apsirengusį asmenį.

Kiekviena spalva perteikia chromatines vibracijas, kurios skirtingai veikia mūsų smegenų receptorius, todėl jaučiame tam tikrus pojūčius.

Chromoterapija yra pagrįsta būtent šia koncepcija, tačiau ja taip pat naudojasi mados ir meno kūrėjai, kad sužadintų emocijas ir pasakotų istorijas.

Spalvų psichologija labai svarbi bendraujant, todėl naudinga žinoti, ką perduoda kiekviena spalva, pvz., dėvint drabužius.

Žinodami, ką reiškia spalvomis išreikštas pranešimas, mes galime geriau suprasti „Pantone“ metų spalvos toną.

Gyvybingasis koralas yra rožinė spalva, kurios svarbi sudėtinė dalis yra apelsinų atspalvis.

Oranžinė spalva atsiranda iš dviejų atspalvių: geltono ir raudono. Pirmoji yra gyvybingumo, energijos, optimizmo simbolis. Kai galvojate apie geltoną, įsivaizduojate saulę, kuri šildo ir suteikia gyvenimą, tai – atgimimo galimybė. O raudona kalba apie aistrą, jėgą, saugumą, galią.

Oranžinėje šie du skirtingi simboliai susitinka ir rezultatas yra optimistiškas, draugiškas, atviras gyvenimui ir kūrybiškas. Chromoterapijoje oranžinis efektas yra linksmas ir energingas, užtikrinantis ir teigiamas, laikomas zen niuansu.

Gyvybingasis koralas mums primena praeitį (nukelia į praėjusio amžiaus aštuntąjį dešimtmetį), bet taip pat puikiai tinka dabarčiai: tai iš tikrųjų yra sodrus populiarus socialinės žiniasklaidos atspalvis.

  1. Kokia yra 2019 metų PANTONE spalvos reikšmė?

Gyvybingajame korale susipina aistringos gamtos spalvos: brangūs ir intensyvūs koralų rifai, ugninės aušros ir saulėlydžiai, ryškūs ir puikūs natūralių kraštovaizdžių tonai kaip Antilopės kanjone (JAV).

Tai – aplinkosaugos spalva, tarsi perspėjanti, kad gamta turėtų būti laikoma prioritetu. Planetai, gyvūnams ir mums gresia pavojus, pasiekėme tašką, iš kurio nėra kelio atgal. Todėl 2019 m. daug kalbama apie aplinkos apsaugą.

Šiais metais reikia optimizmo ir gerų ketinimų, taigi „Pantone“ pasirinkta spalva yra gyva, kviečianti mėgautis gyvenimu ir idealiai tinkanti šventiškai priimti iš gamtos gaunamą energiją.

2019-ųjų „Pantone“ atspalvis perteikia pozityvumą, šviesą, judėjimą ir draugiškumą. Būtent tai suteikia mums įdomių pamąstymų: „Gyvasis koralas 16–1546“ yra atspalvis, kuris taip pat kalba apie žmogiškų santykių paiešką, nes nutolome vieni nuo kitų pastarąjį dešimtmetį dėl socialinių tinklų ir interneto. Tiesą sakant, skaitmeninės technologijos suartino žmones tik paviršutiniškai, o realybė tokia, kad vis labiau nepažįstame vieni kitų ir galbūt net savęs.

Gyvasis koralas puikiai atsveria šią situaciją ir sako, kad iš tikrųjų reikia susigrąžinti mūsų santykius.

Kam tinka LIVING CORAL 2019?

Kaip jau minėta, ši spalva yra labai įvairiapusė, todėl ji puikiai tinka visiems. Gyvasis koralas šildo šviesią odą ir suteikia gyvybingumo tamsesnei bei įdegusiai odai. Ne visi žmonės gali dėvėti tam tikrų atspalvių drabužius, bet simbolinė 2019 m. spalva puikiai tinka blondinėms, tamsiaplaukėms ir raudonplaukėms!

Kur jau matėme ir dar matysime gyvybingąjį koralą?

Jis jau užkariavo šių metų madą: 2019 m. pavasario ir vasaros madų šou matėme daug pavyzdžių, kurie gali būti puikus įkvėpimo šaltinis. Tarp garsių vardų: Chanel, Marc Jacobs, Brandon Maxwell, Versace ir daugybė kitų. Komerciniai prekės ženklai „Zara“, „Mango“ ir „e-commerce“ (pvz., „Yoox“) jau irgi siūlo didelį gyvojo koralo spalvos drabužių pasirinkimą, pritaikytą pagal poreikius visiems įvaizdžiams: kasdieniams ar profesionaliems.

Bet gyvasis koralas įsiveržė ne tik į tavo spintą! Netgi technologijų gamintojai susižavėjo tokia ryškia ir patraukiančia spalva: pavyzdžiui, „iphone XR“ galima įsigyti ir koralų spalvos. Ir tai yra tik pradžia: pasipuoškite 2019 m. šios teigiamos vasariškos spalvos dvasia ir leiskite sau patirti optimizmo ir lengvumo pilnus metus!

Ką manote apie 2019 metų „Pantone“ spalvą – gyvybingąjį koralą?

Jūs jau įsigijote kažką šio atspalvio? Laukiame jūsų komentarų!

Parašykite komentarą

Uždaryti Meniu

Gaukite el. knygą dovanų!

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite el. knygą dovanų.

×
×

Cart

Vaizdo Įrašas - Dovana!

Kaip žinia, italų mados yra žinomos visame pasaulyje. Dauguma italių moterų puikiai atrodo, jos žino, kaip apsirengti, turi stilių ir žino apie tai.

Neaišku, ar tai įrašyta DNR formulėje, ar yra išmokomos nuo mažens.

Tačiau jos turi įgimtą gebėjimą pasirinkti ir suderinti tinkamus drabužius. Tai suteikia joms pasitikėjimą ir daro jas patrauklias.

Įdomu pamatyti savo akimis?

Filmuota medžiaga Italijos miestų gatvėse leidžia stebėti kaip rengiasi kiti, ką jie renkasi, kokie jų stiliaus akcentai.

Įvaizdžio konsultantų komentarai padeda suprasti apsirengimo stilių įvairovę.

Nuoroda vaizdo įrašo atsisiuntimui ateis į tavo elektroninį paštą.

Apsipirkimas

Visi drabužių deriniai, kuriuos gausite užsisakę abonementą, bus su nuorodomis, parodančiomis kur galėsi įsigyti kiekvieną daiktą.

Tai labai patogu tiems kas neturi ar nenori skirti daug laiko vaikščiojimui po parduotuves.

Derinių pasiūlymai  bus įvairaus tipo ir stiliaus.

Kai kurie rūbai ir priedai bus nebrangūs, kai kurių kaina bus didesnė, o kai kurie bus brangūs.

Jei šiuo momentu ir nepirksi brangių daiktų, galėsi juos apžiūrėti parduotuvėje, pasvajoti ateičiai, ir nusipirkti ką nors panašaus už nedidelę kainą.

Apie Konsultacijas

Teorija, praktika, atsakymai į klausimus

Kiekvieną savaitę tiesiai į savo el. paštą gausi drabužių derinius.
Deriniai tau bus kaip įkvėpimas kaip naujai suderinti tavo turimus rūbus.

Deriniuose galėsi paspausti ant kiekvieno elemento ir patekti tiesiai ten kur gali nupirkti daiktus.

Kiekvienas aprangos derinys bus lydimas aprašymo, kuris padės tau suprasti ar derinys tiks prie tavo formų, spalvų ir charakterio, išryškindamas tavo grožį ir pasakodamas apie tavo asmenybę skirtingais momentais tavo dienoje.

Deriniai ir aprašymai ateis PDF formate ir tu galėsi juos lengvai atsispausdinti.

Drabužių deriniai nebus sukurti asmeniškai, bet stengsimės pažinti tave ir garantuojame, kad tu visada galėtum rasti ką nors įdomaus tau, kad pasisemti idėjų.