„Gucci“ yra mėgstamiausias prekės ženklas pasaulyje.

„Lyst“ pranešimas apie labiausiai pageidaujamus prekės ženklus ir mados produktus karūnuoja Italiją.

Pasaulinė mados tyrimų platforma „Lyst“ sudarė pasaulinį 2018 m. ketvirto ketvirčio pageidaujamų prekių ženklų ir produktų reitingą. Pirmose pozicijose yra „Gucci“, „Off-White“ ir „Balenciaga“; ketvirtoje vietoje – „Moncler“, nustebinęs šuoliu į priekį. 

„Lyst“, rūpindamasis pasauliniais mados tyrimais, parengė per paskutinius 2018-ųjų mėnesius dešimties labiausiai pageidaujamų vyrų bei moterų produktų ir prekių ženklų sąrašą.

Kaip?

Analizuoja daugiau nei 12 tūkst. dizainerių sukurtų prekių paieškos ir pirkimo interneto parduotuvėse duomenis, surinktus iš daugiau kaip 5 mln. viso pasaulio vartotojų.

Didžiulis  informacijos kiekis kartu nagrinėtas su apklausų apie prekės ženklus socialiniuose tinkluose duomenimis.

2018 m. spalio–gruodžio mėn. mėgstamiausias prekės ženklas buvo „Gucci“, nustūmęs į antrą vietą „Off-White“.

Du Italijos prekių ženklai – „Gucci“ ir „Off-White“ (vadovauja Virgil Abloh, bet priklauso grupei „New Guards Group“, kurios savininkai yra italai Marcelo Burlon, Claudio Antonioli ir Davide De Giglio) – užima podiumus, pabrėždami, kad mados sektoriuje Italija vis dar yra svarbi varomoji jėga.

„Gucci“, atrodo, be konkurencijos ypatingai traukia vartotojus, nes daugiau kaip šeši milijonai žmonių 2018 m. IV ketv. ieškojo rankinės, diržo ar batų poros su dvigubu G.

Todėl nenuostabu, kad labiausiai pageidaujamų moterų produktų reitingo viršūnėje yra „Gucci“ rankinė ir diržas, kurių, palyginti su kitais aštuoniais klasifikacijoje, užsakyta du kartus daugiau.

Trečioje šio sąrašo vietoje stabiliai (palyginti su ankstesniu ketvirčiu) yra „Balenciaga“, kuriam padėjo ir Mišelės Obamos apranga per reklaminį jos knygos turą gruodžio pabaigoje

Tačiau ketvirtoji vieta yra didžiausia „Lyst“ reitingo nuostaba – „Moncler“ dvylikos pozicijų šuolis aukštyn. Juo vėl domimasis po sėkmingo projekto „Genius“ – jau po pirmų devynių 2018 m. mėnesių prekės ženklo prezidentas ir generalinis direktorius Remo Ruffini sugebėjo atnaujinti prekės ženklą ir padidinti pajamas 23 % (https://www.lofficiel.lt/mada/moncler).

Kalbant toliau apie šį sąrašą, Italijos striukių yra tiek vyrų, tiek moterų produktų reitinguose. „Fendi“ renka sėkmingo bendradarbiavimo su „Fila“ vaisius.  „Versace“ labai mėgsta jaunimas ir neseniai jį įsigijo Michael Kors. O „Stone Island“, „Lyst“ duomenimis, per paskutinį 2018 m. ketvirtį ieškojo 122 % daugiau. Sąrašą baigia „Vetements“, „Valentino“ ir „Burberry“, kurio reitingai sustiprėjo dėl naujos  Riccardo Tisci kūrybinės krypties.

Moterų geidžiamiausi produktai

Kalbant apie produktus, kurių labiausiai pageidauja moterys, aptinkama didžiulė  aksesuarų,  ypač batų, paklausa – šešias iš dešimties pozicijų užima avalynė.

 

Trečioje vietoje išsiskiria ekologiški Prancūzijos „Veja“ sportiniai bateliai. Šis  prekės ženklas džiaugiasi augančiu susidomėjimu tvaria mada ir vadinamuoju Meghan efektu (kai praėjusių metų spalio 21 dieną Meghan Markle jais apsiavė, internete šio ženklo ieškota 113 % daugiau).

Labiausiai vyrų trokštami produktai

Galiausiai apie labiausiai vyrų pageidaujamus produktus per paskutinį 2018 m. ketvirtį.

Vyrauja prekių ženklai „North Face“ ir „Patagonia“

ypač išaugo (44%) FLISO drabužių paieškos. Ši medžiaga, ilgai  mados nuvertinta, grįžo kaip absoliuti nugalėtoja – džemperis su užtrauktuku „Patagonia Classic Retro-X“ yra trečioje vietoje.

Tačiau madingi ne tik miesto pėsčiųjų žygiai: tarp labiausiai vyrų pageidaujamų produktų yra vietos ir prabangai: „Versace“ chalatas parduodamas už daugiau nei 500 eurų, 2018 m. spalio–gruodžio mėn. jo paieška išaugo 240 %

https://d.repubblica.it/moda/2019/02/06/news/classifica_lyst_marchi_di_moda_piu_cercati_e_comprati_2018_gucci_off_white_balenciaga-4285199/

Parašykite komentarą

Uždaryti Meniu

Gaukite el. knygą dovanų!

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite el. knygą dovanų.

×
×

Cart

Vaizdo Įrašas - Dovana!

Kaip žinia, italų mados yra žinomos visame pasaulyje. Dauguma italių moterų puikiai atrodo, jos žino, kaip apsirengti, turi stilių ir žino apie tai.

Neaišku, ar tai įrašyta DNR formulėje, ar yra išmokomos nuo mažens.

Tačiau jos turi įgimtą gebėjimą pasirinkti ir suderinti tinkamus drabužius. Tai suteikia joms pasitikėjimą ir daro jas patrauklias.

Įdomu pamatyti savo akimis?

Filmuota medžiaga Italijos miestų gatvėse leidžia stebėti kaip rengiasi kiti, ką jie renkasi, kokie jų stiliaus akcentai.

Įvaizdžio konsultantų komentarai padeda suprasti apsirengimo stilių įvairovę.

Nuoroda vaizdo įrašo atsisiuntimui ateis į tavo elektroninį paštą.

Apsipirkimas

Visi drabužių deriniai, kuriuos gausite užsisakę abonementą, bus su nuorodomis, parodančiomis kur galėsi įsigyti kiekvieną daiktą.

Tai labai patogu tiems kas neturi ar nenori skirti daug laiko vaikščiojimui po parduotuves.

Derinių pasiūlymai  bus įvairaus tipo ir stiliaus.

Kai kurie rūbai ir priedai bus nebrangūs, kai kurių kaina bus didesnė, o kai kurie bus brangūs.

Jei šiuo momentu ir nepirksi brangių daiktų, galėsi juos apžiūrėti parduotuvėje, pasvajoti ateičiai, ir nusipirkti ką nors panašaus už nedidelę kainą.

Apie Konsultacijas

Teorija, praktika, atsakymai į klausimus

Kiekvieną savaitę tiesiai į savo el. paštą gausi drabužių derinius.
Deriniai tau bus kaip įkvėpimas kaip naujai suderinti tavo turimus rūbus.

Deriniuose galėsi paspausti ant kiekvieno elemento ir patekti tiesiai ten kur gali nupirkti daiktus.

Kiekvienas aprangos derinys bus lydimas aprašymo, kuris padės tau suprasti ar derinys tiks prie tavo formų, spalvų ir charakterio, išryškindamas tavo grožį ir pasakodamas apie tavo asmenybę skirtingais momentais tavo dienoje.

Deriniai ir aprašymai ateis PDF formate ir tu galėsi juos lengvai atsispausdinti.

Drabužių deriniai nebus sukurti asmeniškai, bet stengsimės pažinti tave ir garantuojame, kad tu visada galėtum rasti ką nors įdomaus tau, kad pasisemti idėjų.